OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Nu söker vi en positiv receptionist med en bra servicebakgrund, gärna från reception.
Du erbjuds en varierad roll i en händelserik miljö vilket ställer stora krav på din servicekänsla och problemlösningsförmåga.
Om företaget
Kontorsfixarna är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Arbetsuppgifter
Som receptionist ansvarar du bl.a. för kundmottagning, växel, kassa och viss administration. Din roll innebär mycket kontakter, både internt och externt och det är därför viktigt att du trivs och känner dig trygg i en social och utåtriktad roll.
Kvalifikationer
Vi söker dig med gymnasieexamen och några års relevant arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift samt en god datorvana. Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i växel.
Som person är du lösningsorienterad, noggrann och tycker att det är kul med service. Vi ser också att du är van vid att planera och ta ansvar för ditt eget arbete och lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa.
Övrigt
Tjänsten är en uthyrning genom Kontorsfixarna.
Uppdraget löper med start omgående fram till mitten av augusti 2014.
Du kommer att erbjudas en tillsvidaretjänst i Kontorsfixarnas uthyrningsverksamhet.
Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200