Receptionist med kundfokus sökes till central kund

Receptionist med kundfokus sökes till central kund

Arbetsbeskrivning

Har du en känsla för serviceinriktade arbetsuppgifter och trivs i en omväxlande miljö? Tycker du om att samarbeta med kollegor för att bidra till bästa tänkbara bemötande? Då kan du vara den person vi söker.

Om uppdraget
Vi söker nu en receptionist med relevant erfarenhet som har en mycket god känsla för service. Du kommer att arbeta hos vår uppdragsgivare där sjukvård, forskning och utbildning möts i moderna miljöer. Vidare kommer du vara en del i ett betydelsefullt sammanhang där det första bemötandet kan ha stor påverkan på besöksupplevelsen.

Omfattning och tillträde

Uppdraget startar omgående och det är viktigt att du är tillgänglig för start och upplärning utan fördröjning. Anställningen är en visstid till slutet av augusti 2021, med god möjlighet till förlängning. Omfattning är heltid där du ett antal dagar arbetar öppning (kl 06:45-15:15) och ett antal dagar arbetar stängning (0815- kl 16:45) Det är viktigt att du både kan öppna och stänga receptionen. Du kommer ofta även arbeta tillsammans med kollegor.

Dina arbetsuppgifter

I rollen ingår att ge informationsservice till kunder och medarbetare, samt hantera mottagningen av besökare och bud på ett trevligt och engagerat sätt. Dina arbetsuppgifter kan även innefatta tidsbokningar, kopiering, hantering av beställningar samt patientregistrering. Du är även bekväm med att hantera telefon och vidarekoppling av samtal och vi ser att du trivs med att en personlig kontakt med besökare då du är en viktig representant för hela organisationen. Som person tror vi därför att du är ansvarsfull och professionell i ditt bemötande samtidigt som du är van att organisera ditt arbete.

Dina kvalifikationer

- Gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning
- Arbetslivserfarenhet som receptionist eller av liknande relevant roll
- Tillgänglig omgående för start
- Kan arbeta mellandagar under jul och nyår
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till ett givande arbete där du dagligen bemöter besökare och får utvecklas i rollen som receptionist.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-12-04

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2020
  • Ansök senast: 4 december 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024