Receptionist och ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, outsourcing, löneadministration och ekonomisk rådgivning.Vi har förtroendet från över 3000 kunder inom Sverige och utlandet och är idag ca 200 anställda på orterna Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping och Västervik.Till vårt kontor i Göteborg söker vi en receptionist på heltid för ett föräldravikariat från och med 12 juli och ett år framåt.De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att bestå av att bemanna vår växel mellan kl.08.00-17.00, ta hand om besökare, hjälpa till att hålla vårt kontor trivsamt för kunder och medarbetare, ansvara för kontorsförråd, diverse beställningar och inköp m.m. samt även fungera som ekonomiassistent med uppgifter som exempelvis reskontrahantering.Arbetet kommer att ske på plats i våra lokaler i centrala Göteborg.[ Du som söker har erfarenhet av reception eller kontorsarbete.Vi ser att du är serviceminded, har förmågan att ta egna initiativ, flexibel, ordningsam och noggrann.Du bör även ha erfarenhet av enklare ekonomiarbete generellt och reskontrahantering specifikt.Vi ser att du har datavana[och behärskar MS-office paketet.Självklart behärskar du engelska i tal och skrift.[ Har du lätt för att samarbeta?Gillar du att ge god service och är stresstålig?Framförallt - Är du glad, positiv och gillar utmaningar?Sök tjänsten via vår hemsida; www.matrisen.se under karriär och lediga tjänster.Ansökan Vi kallar löpande till intervjuer och du är välkommen att skicka in din ansökan via vår hemsida: www.matrisen.se.[ [ Vill du veta mer?

Kontaktpersoner på detta företaget

Sabina Burström

Eva Brolin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Matrisen
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 31 mars 2010
  • Ansök senast: 9 maj 2010

Besöksadress

Luntmakargatan 49
None

Postadress

Luntmakargatan 49
Stockholm, 10422

Liknande jobb

ANNONSERAS EJ

11 maj 2010

3 mars 2010

Receptionist sommarjobb

28 april 2010

29 april 2010