OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Multisoft Consulting AB är ett datakonsultföretag med fräscha lokaler mitt i Stockholm city, nära Sergels torg.Vi söker nu en ny receptionist som vill ha en bred och omväxlande arbetsroll.Vi söker dig som: * Är tjej med god telefonvana och viss erfarenhet av receptionsarbete * Är mycket social och kan bemöta medarbetare och kunder på ett bra sätt * Vill även bemästra rollen som ekonomiassistent VAD INNEBÄR ARBETET?Du kommer att vara företagets ansikte utåt när du svarar på huvudtelefonnumret och tar emot besökare.Du ansvarar för att kök och konferensrum ser respektabla ut och förbereder inför möten.Du öppnar post, beställer kontors- och förbrukningsmaterial.Ibland anordnar du företagsevent, t.ex. en afterwork.Du kommer att få lära dig vissa ekonomisysslor.Du matar in leverantörsfakturor och kvitton.Varje månad gör du en kontoavstämning och skickar iväg kundfakturor.Du tar emot nya konsultkandidater som besöker oss för att genomföra ett anställningsprov .Kort sagt: Det kommer alltid att finnas något att göra!MER OM DINA EGENSKAPER Vår receptionist och kontorsansvarige har arbetat på Multisoft i fem år och skall nu vidareutbilda sig.På företaget har vi övervägande killar och därför söker vi dig som är tjej.Våra medarbetares medelålder är ca 30 år.Vi hoppas att du har tillräckligt mycket pondus för att bemöta dem och ge ett moget intryck.Du måste vara serviceinriktad, självgående och ansvarsfull.KRAV Du måste behärska svenska flytande både i tal och i skrift.Du måste kunna hantera en dator och kunna skriva fort på tangentbordet.Anställningen kräver att du har (eller skaffar) fast boende inom Storstockholm.HUR GÅR REKRYTERINGSPROCESSEN TILL?Dokumenten skall vara skrivna på svenska.Viktigt!I din ansökan skall du ange ditt löneanspråk.Rekryteringen sker löpande, så lämna in din ansökan omgående! Denna information finns också som en PDF under fliken Sök jobb på www.multisoft.se. Lycka till!