Receptionist och kontorsassistent till medtech bolag!

Receptionist och kontorsassistent till medtech bolag!

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett medicintekniskt bolagmitt i Göteborg.Som receptionist och kontorsassistent på detta spännande uppdrag får du jobba i en professionelloch affärsmässig miljö där du får möjlighet till utveckling och självständigt arbete. Du är spindel i nätet som ser till att dina kollegor får såväl en trivsam arbetsmiljö som brett administrativt stöd,där du i din rolllevererar service i världsklass till alla människor du möter. Kontoret består av ett litet team i familjär atmosfär där varje person gör skillnad genom engagemang och ansvarstagande.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Administrativ support
Välkomna medarbetare och kunder
Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering
Bokningar och beställningar
Posthantering och bud
Växel och telefoni
Kontakt med leverantörer
Introduktion av nyanställda
Tagg- och larmhantering

Vem är du?Du är en riktig servicestjärna med tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningarna som kan uppstå. Du behöver kunna hantera och prioriteraolika administrativa processer samtidigt då du kommer att stötta olika avdelningar och funktioner inom företaget. För att lyckas med det bör du vara strukturerad och självgående, du räds inte att ta saker i egna händer och har en naturlig "doer" personlighet. Kontoret är litet och familjärt och du blir en viktig kontaktpunkt för dina kollegor. För att trivas tror vi att du gillar att jobba självständigt och uppskattar att ta ansvar för utförandet av ditt eget arbete. Du trivs i en lugn arbetsmiljö där längre perioder av ensamarbete förekommer.

Krav för tjänsten
Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
Arbetat administrativt
Trygg med Microsoft Office-paketet
Avslutad gymnasieutbildning
Talar flytande svenska och engelska

Om AnställningAnställning: Tillsvidare men sex månaders inledande provanställningStart: OmgåendeArbetstider: Måndag till fredag ca. kl 08-17
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2024
  • Ansök senast: 30 november 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


20 augusti 2010

3 mars 2010

Receptionist

30 april 2010

Kontorsreceptionist

24 augusti 2010