Receptionist på 50% till kommande uppdrag

Receptionist på 50% till kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

I samarbete med vår kund söker vi nu en serviceinriktad och händig receptionist. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete där du får möjligheten att arbeta med både reception, administration och internservice. Tjänsten är på deltid hos vår kund i Malmö.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Du arbetar ensam i receptionen och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter. Dina dagar består exempelvis av:
- Hantera inkommande mail och samtal
- Post- och budhantering
- Inköp av kontorsmaterial
- Ta emot felanmälningar
- Kontakt med leverantörer
- Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.
- Se över kontorets underhåll

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service, administration och internservice. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.
Du är en social person som är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig. Därför letar vi efter dig som:
- Har erfarenhet inom service
- Har erfarenhet av administration
- Har kunskaper i Microsoft Office
- Har goda IT-kunskaper
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Är händig och har ett intresse för vaktmästeri

Övrigt

Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Detta är en proaktiv annons för kommande uppdrag till hösten och vi har dessvärre ingen möjlighet att återkoppla till alla sökande. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, ida.lindsten@kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2022
  • Ansök senast: 1 december 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024