Receptionist på 60% till Willhem AB

Receptionist på 60% till Willhem AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en receptionist till Willhems kontor i Gårda för omgående start. Det här är en tjänst för dig trivs i en social roll och som är serviceminded!

Willhem är ett bostadsbolag som tror på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. Willhem äger, förvaltar och utvecklar hyreslägenheter på tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret finns i Göteborg.

Uppdraget förväntas att pågå till årsskiftet, med god chans till förlängning. Arbetstiderna är tisdag, onsdag och fredag, kl. 07:00-16:00.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist får du möjligheten till ett varierande arbete. Du kommer bland att att ta emot bokade besök, beställa förbrukningsmaterial, hantera post och nycklar. I rollen ingår också att hantera mail och telefonsamtal. Även andra vanligt förekommande arbetsuppgifter inom kontor ingår.

Kvalifikationer
Nu söker vi dig som har god känsla för service, är flexibel och lösningsfokuserad. Du är van vid att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt. Viktigt är att du är kommunikativ då du kommer ha olika kontaktytor internt och externt. Meriterande är om du har haft en liknande roll tidigare eller erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är krav, samt god datavana.

Övrigt
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryterare Hanna Säreskog på telefonnummer 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 23 november 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024