Receptionist på deltid sökes

Arbetsbeskrivning

Adecco söker nu en receptionist på deltid Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se Nu behöver vi en receptionist för uppdrag hos en av våra kunder i Göteborg Arbetsuppgifter Du kommer att självständigt sköta receptionen och telefonväxeln hos vår kund.I arbetet ingår posthantering, beställning av kontorsmaterial, kontakt med fastighetsskötare och skötsel av kaffemaskiner, kök och konferensrum etc. Tjänsten är på deltid, 75-80%, fördelat måndag till fredag, ca 8.00- 15.00.Uppdraget är med start ca 1 november, varaktighet ett och ett halvt år. Erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbete, har du vana av arbete med konferens är det meriterande.Du har goda kunskaper i engelska och Officepaketet. Personliga egenskaper Som person bör du ha en uttalad servicekänsla och trivas med att ha många bollar i luften.Du är en social och smidig person som har lätt för att prata med andra.Personlig mognad och ett representativt sätt värdesätts.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Ansökan Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.

Sammanfattning

Liknande jobb


28 maj 2024

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

27 maj 2024