OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceminded och ansvarstagande student som vill arbeta i en fartfylld roll? Som receptionist i Bonnierhuset är du ansiktet utåt gentemot Bonniers besökare och du blir en del av ett välkänt och etablerat företag med en spännande historia. Har du erfarenhet av service och trivs i en roll med mycket kundkontakt? Skicka in din ansökan idag!
OM TJÄNSTEN
Bonnier Group är en företagsgrupp som samlar flera av Nordens ledande medieföretag. Bolagen är verksamma inom en mängd olika områden med tyngdpunkt inom medier, fastigheter och investeringar. Som receptionist hos Bonnier arbetar du med att ge den absolut bästa servicen i reception gentemot besökare och kunder till Bonniers besökare.
Detta är ett konsultuppdrag på deltid med start 10 januari fram till mars 2022. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
Du erbjuds
* Arbete i ett nytänkande bolag som uppmuntrar egna idéer och förslag till förbättringar
* En dynamisk arbetsplats med en vänlig kultur och där det är lätt att vara ny på jobbet
* Arbete i en dynamisk och händelserik roll med många kontaktytor
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist hos Bonnier kommer du exempelvis att..
* Ta emot och registrera besökare och få de att känna sig välkomna
* Svara på inkommande mail och telefonsamtal
* Hantera vissa administrativa uppgifter
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen. Vidare är du en ansvarstagande och flexibel person som har lätt för att ta egna initiativ.
VI SÖKER DIG SOM
* Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska då båda språken används i arbetet
* Har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %
* Har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom service
Det är meriterande om du har arbetat inom reception tidigare.
Övrig information
* Start: 10 januari fram till mars 2022
* Omfattning: Deltid, 2-3 dagar i veckan mellan 8.00-12.00
* Placering: Torsgatan 21, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231