Receptionist på deltid till ett välkänt metallföretag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi för kunds räkning en social och serviceinriktad receptionist. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag-fredag mestadels förmiddagar men med en viss flexibilitet. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Vår kund är ett framgångsrikt metallföretag med egna gruvor och smältverk, företaget arbetar för en hållbar utveckling och tillhör de främsta inom sin bransch. Det är ett stort bolag med personal runt om i Skandinavien och andra delar av Europa. Kontoret är beläget i centrala Stockholm i ljusa och härliga lokaler.

DIN ROLL

I rollen som receptionist kommer du att välkomna besökare, se över kontorslokalerna och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i team tillsammans med en annan receptionist och samtidigt självständigt med egna arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter:

Välkomna besökare

Hantera mötesbokningar

Post- och budhantering

Ansvara över larm och säkerhet

Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher

Lokalfrågor och underhåll

Boka reser och hotell

Administrera reseräkningar

Assistera kollegor vid behov

Vem är du?

Du är en social, prestigelös och serviceinriktad person som drivs av att leverera service både till dina kollegor och besökare. För att lyckas i rollen tror vi att du är flexibel, initiativtagande och hjälpsam. Vidare har du förmågan att arbeta i team och självständigt samt har förmågan att hantera olika typer av människor. Tjänsten passar perfekt för dig som har en annan sysselsättning, då du har möjlighet att kombinera dessa.

Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har goda kunskaper i Office-paketet

Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst

ÖVRIG INFORMATION

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


20 maj 2024

20 maj 2024

Office Coordinator till Fuchs!

Office Coordinator till Fuchs!

15 maj 2024