Receptionist på deltid till IAR Systems

Receptionist på deltid till IAR Systems

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som receptionist är du den första kontakten på IAR Systems kontor och kommer som sådan att fokusera på att skapa och upprätthålla en välkomnande atmosfär för alla som besöker kontoret eller arbetar där. Uppgifterna inkluderar att välkomna och leda gäster, hantera telefonväxel och hålla kontoret fungerande. De innebär:

Reception:

• Besöksmottagning
• Hantering av e-post och telefonväxel
• Hantering av post och paket

Kontor:

• Distribuera frukt m m till kontoren
• Beställning av kontorsmaterial, kaffe, blommor, service etc
• Organisering av kontorsmaterial, skrivarpapper etc
• Underhåll av portomaskinen
• Hålla snyggt och städat i entré, kök och konferensrum
• Hjälp med att förbereda startpaket för nyanställda med visitkort, profilprodukter m m
• Beställning av fika och lunch till konferensdeltagare
• Boka taxi och hotell vid behov

Tjänsten är på deltid måndag-fredag, 18 timmar per vecka. Uppdragets start är i början/mitten av augusti och fram till sen höst. 

Om dig

För att trivas i rollen som receptionist är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa andra människor. Du är en duktig kommunikatör och behärskar både svenska och engelska muntligt och skriftligt. Du har en god förmåga att lösa problem som uppstår och vågar ta egna beslut. Det är därför bra att du kan agera självständigt samtidigt som du också måste kunna samarbeta då du har många kontakter. För att lyckas har du även lätt för att planera, strukturera och prioritera dina uppgifter. I denna serviceroll ser vi förstås också att du är en positiv och nyfiken person som bidrar till ett gott klimat på kontoret. 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen besvaras dessa under sommaren genom vår mailadress _uppsala@adecco.se, alternativt konsultchef Aziza Mehho, 018-65 33 03 eller aziza.mehho@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024