OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work söker nu en Receptinist omgående, heltid fram till jul till ett produktions- och mediaföretag. Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst. Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre. Vi ses! Arbetsuppgifter: Du kommer att vara ansvarig för receptionen med allt vad det innebär såsom posthantering, ta emot besökare, svara i telefonen, ta hand om köket, beställa kontorsmaterial, vara med och planera event och aktiviteter med företaget, förbereda inför konferenser osv. Personliga egenskaper: Driven, framåt, serviceminded och glad Du har kanske arbetat i reception eller i något annat serviceyrke tidigare och vill gärna arbeta i en fräsch miljö mitt i centrala Stockholm. Arbetstider: Heltid Mån: 8 - 17.30 Tis-Tors: 8.30 - 17.30 Fre: 8.30 - 17.00 Omfattning: Tillträde omgående till och med 22-23 december. Skicka in din ansökan redan nu då denna tjänsten kommer att tillsätta snarast!