OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare som vill vara med att utveckla servicearbetet i vår anläggning. Våra verksamheter är äventyrsbad, simhall, rehabbad, simskolor, träning, relax och restaurang.
Som receptionist i Maserhallen är du den första våra gäster möter, och du är vårt ansikte utåt. Därför söker vi en medarbetare med stor känsla för service och ett gott bemötande.
Du ska kunna hantera perioder av högre arbetsbelastning, och då kunna prioritera ditt arbete. Men du ska också ha förmåga att ta egna initiativ under lugnare perioder.
Du ska:
ha intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra.
ha ett gott bemötande, och ha bra känsla för personlig service.
ha lätt för att anpassa dig till nya omständigheter.
Du vill utöva ett gott värdskap!
Önskvärt är någon form av utbildning, t.ex. Hotell och Turismprogrammet och/eller erfarenhet av receptionsarbete.
Eftersom vi är ett helägt kommunalt bolag, så står vi bakom Borlänge kommuns värdegrund:
Jag finns här för Borlängebon.
Jag gillar utmaningar
Jag möter varje människa med öppenhet.
Välkommen med din ansökan!
Urval kommer att ske löpande.