Receptionist sökes till centralt belägen kund!

Arbetsbeskrivning

Help at Work söker just nu en receptionist med känsla för administration till vår kund inom finans. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot besökare, svara i telefon, posthantering, bokning av resor och hotell mm samt allmänna kontorssysslor och lite pyssel och inredning i receptionen. Du är en problemlösande och engagerad person med driv och egna ideer. Då ordning och reda är grundläggande krävs det att du är noggrann och ordningsam. Självklart är att du är artig, positiv och glad - med förmåga och vilja att göra det lilla extra! Vi vill att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception. Då du kommer att arbeta i en internationell miljö med mycket kundkontakter och administrativt arbete är goda kunskaper i svenska och engelska ett krav liksom minst ett par års erfarenhet av receptionistarbete. Din arbetsplats kommer att vara belägen mitt i centrala Stockholm. Uppdraget startar i september och löper 6 månader med god möjlighet till rekrytering över till kund. Sök tjänsten redan idag genom att gå in på www.helpatwork.se då urval och intervjuer kommer att ske löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HELP AT WORK SWEDEN AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 augusti 2010
  • Ansök senast: 25 september 2010

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

31 maj 2024

Administratör- projektplanering och utveckling

Administratör- projektplanering och utveckling

29 maj 2024

23 maj 2024