OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för god service och har ett öga för detaljer? För kunds räkning söker vi nu en student som vill hoppa in i ett spännande uppdrag som receptionist hos advokatbyrån Synch. I den här rollen kommer du vara ansiktet utåt för besökande kunder där stor vikt läggs på ”First impressions”. Du kommer att ansvara för att kontoret ser snyggt ut samt stödja i enklare administrativa uppgifter. Uppdragets längd omfattar heltid mellan v. 33-36 och därefter deltid fram till v.41. Med flexibla arbetstider är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studierna. Låter detta intressant? Sök redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
OM TJÄNSTEN
Synch är en affärsorienterad advokatbyrå som startades upp av fyra grundare år 2014. I årsskiftet gick företaget ihop med en annan byrå och klassas idag som en medelstor advokatbyrå med välrenommerade advokater. Tjänsten passar därför dig som vill få en inblick i hur det är att jobba på en väletablerad advokatbyrå eller dig som drivs av service och ett professionellt bemötande.
Du erbjuds
* Ett perfekt deltidsjobb vid sidan av studierna
* En introduktion för att komma in i arbetet
* En modern arbetsplats som är belägen på Östermalm i centrala Stockholm
* Dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och ha löpande uppföljningar under uppdraget och vara en positiv referens framåt
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande
* Finnas tillgänglig för kunder och medarbetare
* Ansvara för ordning och reda på besöksytor/allmänna ytor på kontoret
* Forma avtal utifrån färdiga mallar
* Hantera enklare administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på en eftergymnasial utbildning på minst 50%
* Har arbetslivserfarenhet från ett serviceinriktat och administrativt yrke
* Har erfarenheter av Officepaketet
* Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska eftersom det krävs i det dagliga arbetet
* Har möjlighet att arbeta heltid v. 33-36 samt deltid från v.37-40 (på 25-50 procent)
Det är meriterande om du arbetat som receptionist, kontorsassistent eller dylikt
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Strukturerad och ordningsam
* Flexibel
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du är en person som alltid har ett leende på läpparna och tycker om att sprida glädje till omgivningen!
Övrig information
* Start: 16:e augusti
* Omfattning: Heltid v. 33-36 och deltid v. 37-40
* Placering: Östermalm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Synchs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
För att läsa på om företaget kan du klicka vidare här: Synch
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231