Receptionist sökes till modeföretag

Arbetsbeskrivning

Är du modeintresserad och gillar att arbeta med service? Receptionist sökes till modeföretag Företaget är en större koncern inom detaljhandeln som främst är inriktade mot skor. Företaget har ett flertal moderiktiga varumärken och över 100 butiker runt om i Norden. Som receptionist kommer Du att arbeta på företagets huvudkontor på Södermalm i Stockholm. Arbetsbeskrivning: Ta emot och hänvisa besökare Ta emot telefonsamtal via huvudväxeln (allt från leverantörer till kunder) Posthantering, ta hand om in- och utgående post Beställa bud, taxi mm. Underhålla företagets kaffeautomat Fylla på och beställa kontorsmaterial vid behov Ansvara för att konferensrum är iordningsställda inför nya besök Hålla receptionen snygg och prydlig Arbetets omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning och du kommer att arbeta som konsult för Brainpeople. Arbetsiden är 08:00-17:00 med 60 min lunchrast. Kompetenskrav: Du ska ha någon form av service-erfarenhet, har du även arbetat i reception ses detta som meriterande. Du har en god datavana, främst inom Outlook och Du har även goda kunskaper i det engelska språket. Meriterande, men inte ett krav, är om Du även har kunskaper i italienska. Krav på person Personliga egenskaper: Du är en glad och trevlig person med en positiv inställning, en person som snarare ser möjligheter än problem. Du är en riktig doer, Du tar för dig och Du har en mycket bra förmåga att själv se vad som behöver göras. Du är engagerad och tycker om att ta egna initiativ, Du löser snabbt problem som uppstår. Vidare är Du en mogen och självständig person med ett trevligt bemötande och en förmåga att anpassa dig till personen Du talar med. Du trivs med att ha mycket kundkontakt och Du har en väl utvecklad servicekänsla. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Skriv i ämnesraden titeln på tjänsten samt vilket företag det gäller, förutsatt att information om aktuellt företag framgår i annonsen. Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration. Följ oss på Facebook! Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BrainPeople AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 december 2010
  • Ansök senast: 14 januari 2011

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010