Receptionist, telefonist

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Det är ett vikariat som sträcker sig över ett år.
Personen ska ha ansvar för kundmottagningen och sköta telefonväxeln. Personen ska även ha ansvar för allmänna kontorsgöromål. I arbetsuppgifterna ingår även att sköta om kundfakturorna, leverantörsfakturor och tidrapporteringsmodulen för de anställda. I kontakten med kunderna är det bra om man kan tala engelska. Personen kommer även att ta hand om fikarummet.


Utbildning/Erfarenhet
Datavana är ett krav. Man bör behärska det vanliga Officepaketet framförallt Word och Excel. Om man har erfarenhet av arbete som kontorist, administratör och kamrersjobb är det bra. Då de eftersträvar en jämlik arbetsplats där könsfördelningen är 50% män och 50% är kvinnor ser de gärna att den sökande är kvinna. Det viktigaste är att personen är social kompetent, stresstålig, flexibel och anpassningsbar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Bennet

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KPMG
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 november 2006
  • Ansök senast: 10 november 2006

Besöksadress

Högabergsgatan 3
None

Postadress

Box 16106
Stockholm, 10323

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010