Receptionist till centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget Vi söker nu en receptionist till en av våra entreprenader. Kunden har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt med ansvar för att ta emot företagets besökare. I dina arbetsuppgifter ingår också att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum och allmänna utrymmen. Vidare innefattar tjänsten viss administration som post- och budhantering, reseräkningar, bokning av resor och inköp av kontorsmaterial. Du ansvarar för att kontorsmaskinerna på kontoret såsom kopiatorer fax och skrivare fungerar. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös. Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande. Övrigt Tjänstens omfattning är på heltid, tillsvidare. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom ansökningarna löpande!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Brolin
070-663 99 26

Sammanfattning

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

24 maj 2024

22 maj 2024

Sommarjobba som agent!

Sommarjobba som agent!

14 maj 2024

6 maj 2024