OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning Sverige AB Om företaget Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj. Arbetsbeskrivning Vi söker nu för vår kunds räkning en receptionist. Du kommer att vara företagets ansikte utåt och kommer ha kontakt med både kunder och besökare. I rollen kommer du att hantera receptionen, telefonväxel och posthantering. Du kommer även att ansvara för konferens och utbildningslokaler, koordinera kundbesök och interna aktiviteter. Utöver dessa arbetsuppgifter kommer du även sköta diverse inköp och beställningar av kontorsmaterial. Krav på person Det är meriterande om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare. Du har god datorvana samt talar och skriver engelska och svenska obehindrat. Som person är du organiserad och strukturerad. Du brinner för att ge service och har lätt att skapa kontakter. Du är stresstålig, utåtriktad och flexibel. Vi ser även att du är prestigelös, glad och social. Du erbjuds.. Du erbjuds ett roligt och varierat arbete i god arbetsmiljö och trevliga arbetskamrater. Start: Omgående Lön: Enl. ök.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf
Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson