Receptionist till företag inom skogsförvaltning (deltid 60%)

Receptionist till företag inom skogsförvaltning (deltid 60%)

Arbetsbeskrivning

Om rollen
Vi söker nu en professionell och serviceinriktad receptionist till vår kund, ett värdeskapande och hållbarhetsfokuserat företag inom skogsbruket. I denna roll blir du en nyckelspelare i att skapa en välkomnande och effektiv arbetsmiljö. Kontoret ligger i centrala Stockholm och du tillsammans med din kollega bidrar till en positiv atmosfär och hög servicenivå. Som receptionist ansvarar du för att leverera en förstklassig serviceupplevelse för både medarbetare och besökare. Du kommer att spela en central roll i kontorets dagliga drift och ansvarar för att skapa trivsel och effektivitet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna och assistera medarbetare och besökare
Ansvara för att gemensamma ytor och konferensrum håller hög standard
Hantering av telefon- och mailkommunikation
Passerkort och nyckelhantering
Bokningar och beställningar av tjänster och material
Hantering av post och bud
Planering och genomförande av interna och externa evenemang, såsom frukostar och AW:s
Administrativt stöd

Vem är du?
Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för service och ett proaktivt arbetssätt. Du trivs i en roll där du får skapa ordning och struktur samtidigt som du bidrar till en trevlig och inkluderande arbetsmiljö. Vi tror att du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera tydligt och tar dig an uppgifter stora som små med ett prestigelöst förhållningssätt och positivitet.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
Har ett professionellt och vänligt bemötande
Är strukturerad och har ett öga för detaljer
Trivs med att arbeta självständigt och tar egna initiativ
Är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö

Krav för tjänsten
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Erfarenhet av serviceyrken, gärna inom reception eller kontorsadministration
Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
Avslutad gymnasieutbildning

Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Start: 1/3 2025 Arbetstider: tisdag-torsdag 08.00-17.00 (60%)
Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2025
  • Ansök senast: 31 mars 2025

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


20 augusti 2010

3 mars 2010

Receptionist

30 april 2010

Kontorsreceptionist

24 augusti 2010