Receptionist till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Vardagar kl.08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Nu söker vi för vår kunds räkning en receptionist som alltid har inställningen att leverera service i toppklass. Vår kund är ett internationellt bolag med kontor beläget i centrala Stockholm. Du kommer att bli anställd av Bara Posten Bemanning, och vara uthyrd till vår kund. Tjänsten är på heltid där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan 08.00-17.00.

DIN ROLL:
I rollen som receptionist kommer du att arbeta självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att svara i telefon, ta emot besökare samt ansvara för post- och bud och beställningar av kontorsmaterial.

Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt då du är ansiktet utåt för företaget.

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, du kommer till exempel att:

Välkomna och ta emot besökare som kommer in till kontoret

Post- och budhantering

Ta emot inkommande samtal

Växel- och mailhantering

Se till att kontoret är snyggt och välkomnande

Förberedelser inför möten och interna event

Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt

VEM ÄR DU?

Har en bakgrund inom servicebranschen

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet

För att trivas i rollen är du social och utåtriktad samt gillar högt tempo. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett öga för vad som behöver göras och kan ta egna beslut. Du har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024