Receptionist till internationellt riskkapitalbolag

Receptionist till internationellt riskkapitalbolag

Arbetsbeskrivning

Har du en naturlig fallenhet för att möta och se andra människor? Utstrålar du glädje och lever för en positiv attityd? Slutligen – är du flexibel och kan utan problem växla om språket till engelska? Då kan du vara rätt person för den varierande rollen som receptionist på ett internationellt riskkapitalbolag!

Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader med goda chanser till förlängning.


Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett internationellt riskkapitalbolag där kärnverksamheten är att tillsammans med experter och rådgivare, utveckla framgångsrika nordiska företag. Nu letar vi efter en ambassadör och ett ansikte utåt mot företagets kunder, där du får möjligheten att under en period följa med på företagets resa, i en spännande och varierande roll som receptionist!

Rollen är varierande på så vis att du sköter växeln, tar emot besökare och hänvisar dem vidare i företaget. Du hanterar bokningar och skötsel av konferensrum och förberedelser inför möten, beställer kontorsmaterial och hjälper till med andra ärenden. Dagarna är därmed varierande och du är en allt i allo person att förlita sig på! Du kommer att ha roligt på vägen tillsammans med engagerade människor och som ett plus i kanten vistas i en miljö av fantastiska lokaler i centrala Stockholm.

Kvalifikationer och egenskaper
Eftersom rollen som receptionist innefattar olika arbetsuppgifter är det av stor vikt att du är flexibel och en person som gör det yttersta för att lösa situationer. Du har en vilja att sätta andras behov före och du känner glädje i att ge andra det lilla extra för en trevlig upplevelse! Du älskar att träffa människor och har lätt för att känna igen ansikten. För att inte glömma är du noggrann och håller ordning och reda. Stress hanterar du med ett leende och du är positiv i din natur. Du är också beväm med tekniska frågor och är van användare av Outlook och Office-paketet.Vidare ser du engelska språket som ett härligt komplement till din svenska.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Idag är vi ca 350 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemannings- och rekryteringsbranschen och kollektivavtal tillämpas.

<B>Detta får du som konsult på Amendo</B>
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Frågor och kontakt
Välkommen att söka tjänsten omgående. Vi träffar lämpliga kandidater löpande. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Oskar Windolf eller Angelo Jovic.

<a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Kontaktpersoner på detta företaget

John Rembeck
0727-16 81 02
Kerstin Söderberg

Josef Bosaeus
0727-168182
Kerstin Söderberg
0707-878710
Alexandra Emilsson

Alexandra Emilsson
0727168103
Alexandra Emilsson
0727 16 81 03
Linnea Engman

Anna Jacobsson

Alexandra Emilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Brahegatan 10, Stockholm
None

Postadress

Amendo Bemanning & Rekrytering
Göteborg, 41107

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

3 maj 2024

Administratör

3 maj 2024

3 maj 2024