Receptionist till JM i Solna

Receptionist till JM i Solna

Arbetsbeskrivning

Är du redo att skapa ett minnesvärt intryck och sprida glädje i ditt arbete? Vi söker en passionerad receptionist till ett konsultuppdrag hos JM. Start för tjänsten är den 2a januari och sträcker sig till augusti 2024. Om du brinner för att erbjuda exceptionell service och sprider glädje med ett leende, kan detta vara din nästa spännande karriärsteg. Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Du kommer att vara en av två personer som har huvudansvaret för vår reception. Kundtjänstgruppen består totalt av ytterligare 5 personer som hanterar Kundtjänst och Kundservice. Teamet har ett stort hjärta som samarbetar över gränserna, trivs med varandra och har kul på jobbet!

"Jag som chef är väl insatt i de operativa uppgifterna och ger teamet rätt förutsättningar för att jobba lösningsfokuserat" - Så beskriver din framtida chef teamet som du kommer ingå i när du arbetar med reception och växel hos JM. Nordens ledande projektutvecklare inom fastighetsbranschen ser fram emot att välkomna dig den 2a januari till sitt fina huvudkontor i Solna!

Du erbjuds
- God introduktion och mentorskap
- En ovärderlig inblick i bostadsbranschen
- Få erfarenhet av kvalificerad kundservice hos ett bolag som bryr sig om sina medarbetare
- Knyta karriärskontakter hos både Academic Work och JM

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för att öppna och stänga receptionen på JMs huvudkontor.
* Låna ut passerkort och nycklar mm.
* Hantera mottagande och utlämnande av olika bud.
* Ta emot besökare och hänvisa dom vidare.
* Arbetstiderna är mellan kl. 07-16.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av att arbeta med service (exempelvis från kundtjänst, butik eller liknande)
- Har kunskaper i Office-paketet, främst Outlook
- Har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.
- Har förmåga att vara lugn, strukturerad och organiserad trots stundtals högt tempo
- Har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Noggrann och kvalitetsmedveten
- Ansvarstagande
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 29 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024