OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vårt kundföretag har sitt kontor i Upplands Väsby, där de säljer och marknadsför sina egentillverkade produkter. Bolaget ingår i en koncern som finns i 38 länder och har över 1 500 anställda. Produkterna används främst inom bygg och anläggning, inom processindustrin samt vid evenemang.
Om uppdraget
VI söker nu en konsult som vill hoppa in för ett tillfälligt uppdrag på 2 månader i receptionen hos vårt trevliga kundföretag. Uppdraget är på heltid men kan också skräddarsys för dig som vill jobba mellan 75 -100 %. Startdatum den 28:e november.
Arbetsuppgifter
• Ansvara för receptionen: ta emot besökare
• Hantera växeln - mobil växel
• Skanna fakturor
• Arkivering
VI söker dig som
Vi söker dig som är glad och positiv och som gillar ordning och reda. Du brinner för att ge god service och att vara företagets ansikte utåt i receptionen. Vidare ser vi att du har
• God kommunikativ förmåga
• Administrativ förmåga
• Kundfokus
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök tjänsten omgående - urval sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719