Receptionist till multinationellt konsultföretag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund är ett multinationellt konsultföretag inom strategi och management.

DIN ROLL:

I rollen som receptionist kommer du att arbeta på företagets två olika kontor som båda är belägna i centrala Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara att välkomna besökare, hantera inkommande mejl och samtal, boka/förbereda möten och konferensrum samt hantera beställningar. På förmiddagarna kommer du att arbeta självständigt och på eftermiddagarna i team tillsammans med två andra receptionister. Tjänsten passar dig som är flexibel och trivs med ett varierande och praktiskt arbete.

Några av dina arbetsuppgifter:



- Ansvara för den dagliga driften på kontoret
- Välkomna besökare
- Växelhantering
- Boka möten och konferensrum
- Kontakt med leverantörer
- Inköp av fika och lunch
- Post- och budhantering
- Sköta övrig kontorsadministration




VEM ÄR DU?

Du är serviceinriktad, självgående och ansvarstagande person. För att lyckas i rollen tror vi att du trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter, har en förmåga att se vad som behövs göra och ta egna initiativ. Vidare är du anpassningsbar och älskar att leverera den bästa servicen samt har ett sinne för detaljer.

- Har tidigare arbetat som receptionist eller med liknande arbetsuppgifter
- Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet


ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024