Receptionist till  Randstad i Solna

Receptionist till Randstad i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en driven person med positiv energi, som brinner för att leverera service i toppklass? Gillar du omväxlande arbete med stort eget ansvar? Skulle dina vänner och bekanta beskriva dig som utåtriktad, prestigelös, och ordningsam? Då tror vi att du är klippt och skuren för rollen som en av våra receptionister hos oss på Randstad. Vi söker nämligen en kollega till konferensavdelningen på Randstads huvudkontor i Stockholm och tror att just dessa egenskaper är nyckeln till framgång.

Vänligen notera att denna rekryteringsprocess tar sommaruppehåll och kommer att plockas upp i mitten av augusti igen.

Ansvarsområden
I rollen som receptionsmedarbetare är du en av våra viktigaste representanter. Tillsammans med dina receptionist kollegor arbetar du med att förmedla Randstads varumärke och värderingar genom en rad varierande arbetsuppgifter där huvudfokus ligger på att bemanna receptionen för att ta emot och visa besökare till rätta. Dagarna är händelserika och består av många personliga möten där du med ditt starka engagemang servar både medarbetare och besökare i alla de olika aktiviteterna som är äger rum i vår konferensavdelningen. 

Exempel på arbetsuppgifter:


Ta emot och välkomna våra besökare 
Hålla ordning och reda i konferensavdelningen
Beställa luncher och ordna med kaffe till möten 
Reseadministration
Felanmälningar och kontakt med hyresvärd och andra leverantörer
Hjälp med teknisk utrustning i konferensrum
Hjälpa till och serva övriga kontor i landet vid behov


Utöver detta ansvarar du även för hela kontoret och alla gemensamma funktioner och övriga sällskapsytor. Du är en del av att se till att vi har en trivsam och härlig stämning och arbetsmiljö på vårt kontor i Solna.
Du och dina kollegor ingår i ett större team med två kollegor på våra kontor i Göteborg och två kollegor i Malmö. Ni har ett nära samarbete och tillsammans stöttar ni alla kontor inom Randstad Sverige.

Du kommer att utgå ifrån vår huvudkontor i Solna. Rollen omfattar en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning. Du kommer att börja så snart som möjligt (enl överenskommelse). 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av att arbeta i ett serviceyrke. Då du i rollen som receptionsmedarbetare har kontakt med många olika besökare och leverantörer till vardags krävs det att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Tekniskt intresse är ett krav och vi ser att du bör ha jobbat med att stötta kollegor och medarbetare med hantering av teknisk utrustning tidigare. 

Vi söker dig som är socialt utåtriktad och som tycker om att hjälpa, representera och visa till rätta. Du är prestigelös, självgående och lyhörd. Eftersom du har erfarenhet av service ställer du själv höga krav på leveransen och lever som du lär i alla situationer. Du är ordningsam och tycker om att arbeta strukturerat med hög kvalitet. 

Ansökan
Välkommen in med din ansökan senast den 14 augusti, vänligen notera att denna process tar sommaruppehåll och kommer att plockas upp i början av aug. 

För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef, Facility & Procurement Manager, Ingela Bäck på nummer 076-139 19 81. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024