OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scandic - hotell med sunt förnuft Scandics värderingar har sina rötter i det nordiska arvet.Vi införde den klassiska, nordiska "ta hand om varandra"- känslan, kultiverade den till ett avslappnat och prisvärt hotellkoncept med bra kvalitet.Alla våra värderingar och de beslut som fattas inom Scandic grundar sig på nordiskt sunt förnuft.Scandic ska erbjuda service som är tillgänglig och prisvärd för de många människorna, en avslappnad upplevelse som fungerar för alla.Det ska vara enkelt.Det ska vara valuta för pengarna.Vi ska visa öppenhet.Man kan summera sättet vi arbetar på som "omtanke", att bry sig om andra människor.Du kan se Omtanke i sättet vi tar hand om våra gäster.Det är också en guide i vårt uppförande gentemot kollegor och partners.Scandic Kramer på Stortorget i Malmö[är[ett anrikt hotell med en historia från 1875.Hotellet[har 113 rum, 3 konferenslokaler samt restaurang och bar.Till vår reception söker vi en receptionist som med en positiv attityd kan ge våra gäster god service på ett naturligt sätt.Vi utför sedvanliga receptionsuppgifter såsom in- och utcheckning, telefonväxel, kassahantering, fakturering, bokningar och andra servicerelaterade uppgifter.Tjänsten är en fast anställning på 29 timmar/vecka[med tillträde under slutet av januari.Arbetet är förlagt till både dag- och kvällstid samt helger.Vi söker dig som har erfarenhet av receptionsarbete samt har en hög kvalitetskänsla och är flexibel.Du bör vara initiativrik, noggrann och självgående.Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande.Vi arbetar i hotel- och restaurangsystemen Fidelio & Micros.Passar du in på beskrivningen ovan?Välkommen med din ansökan senast den 21 januari 2008.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lisa Darrell
+46 (0)40-6935403, +46 (0)709-735661
Josephine Wreth
+46 (0)40 693 54 00
Colin Barry
+46 406935400