Receptionist till Solna

Receptionist till Solna

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service, älskar kundkontakt och trivs med omväxlande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt arbetsplats för dig. Du erbjuds möjligheter att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå, servicekänsla och med kunden i fokus.

Om rollen
I din roll som receptionist hos kund kommer du att leverera förstklassig service och ge ett varmt och personligt bemötande för medarbetare, gäster och företagets kunder som besöker kontoret. Arbetsplatsen är lugn och rofylld som möjliggör god tid för gästvänligt bemötande och lyhört relationsbyggande gentemot kund. Stort fokus ligger på det positiva och tydliga värdskapet.

Exempel på arbetsuppgifter:


• Aktivt bidra till gott servicebemötande på kontoret (skapa trivsel, logistik, tydlighet)
• Vara närvarande och behjälplig för kunds behov
• Vara lyhörd för merförsäljning och främja utveckling på kontoret
• Administration som tillfaller rollen
• Hänvisa besökare till rätt ställe

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med en inledande provanställning på 6 månader och med start 2 januari 2024. Du kommer att vara placerad i Solna och schemaläggas måndag-fredag 08:00-17.00. 

Vår kandidat
Vi söker dig som älskar att hjälpa andra och att ge service i stjärnklass. Du behärskar svenska språket obehindrat i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Har du tidigare erfarenhet från receptionist- och/eller konferensbranchen eller annat liknade serviceyrke är detta meriterande. Du behöver ha grundläggande kunskaper i de vanligaste datorprogrammen. Vi ser gärna att du har ett flertal års erfarenhet av arbetslivet.

Din personlighet
Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och ser att du kan ta stort ansvar och har en egen drivkraft och känner dig trygg med att ta egna beslut. Vi ser att du har ett naturligt sinne för service, är lugn och professionell. Du ser möjligheter och är positiv till utveckling. Det är även viktigt att vara lyhörd, noggrann och uppmärksam för att lyckas i denna roll.

Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivt med att ha rätt utrustning och säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Ansökan och övrig information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Gruppchef Amie Gracia, amie.gracia@coor.com.

Vi ser fram emot att höra från dig!


Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2022 enligt Karriärföretagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 22 november 2023

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024