Receptionist till vår nya lokal i Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Är du en person som sprider positiv energi och vill se till så att alla får ett trevligt bemötande i vår reception på vårt nya kontor i Sollentuna? Älskar du att leverera god service till såväl kunder som leverantörer och gillar att överträffa medarbetarnas förväntningar så kommer du garanterat trivas hos oss på Road Rental!

Om Road Rental

Road Rental grundades 2018 och är en av de ledande helhetsleverantörerna inom trafikanordningar och arbetsplatssäkerhet vid väg – och byggarbeten i trafikerade miljöer. Våra tjänster och produkter håller arbetare och trafikanter säkra när vi tillsammans bygger framtidens infrastruktur.

Vi förser våra kunder med del- och helhetslösningar där vi projekterar, upprättar TA-planer och ser till att alla tillstånd som väghållaren kräver finns för att undvika stillestånd och onödiga viten. I vår service utför vi även etableringar med egen personal som innehar alla nödvändiga utbildningar som krävs för att vistas på ett vägarbete.

Våra ledord pålitlighet, engagemang, och framåtanda vägleder oss i allt vi gör och i all kontakt med våra kunder, leverantörer och medarbetare.

Vad erbjuder vi dig?

Detta är en perfekt roll för dig som är på jakt efter en administrativ roll där du kommer vara en del av en energifylld miljö och ha kontakt med många trevliga kunder, leverantörer och medarbetare. Som receptionist på Road Rental leder du arbetet i vår nya fina reception och är spindeln i nätet för att vi ska ha en trivsam och väl fungerande arbetsplats. Du sprider positiv energi, ser till att alla får ett trevligt bemötande och hjälp med det de behöver, såväl kollegor som våra besökare. Du samordnar gemensamma aktiviteter och konferenser på ett strukturerat sätt och får saker att hända. Du kommer vara en viktig del av teamet som ska utveckla vårt nya kontor till en arbetsplats där vi alla trivs.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

⦁ Välkomna besökare och tillhanda hålla service i världsklass
⦁ Säkerställa att reception och kontoret är rent och representativt
⦁ Hantera dagliga administrativa uppgifter såsom inköp, kontakt med leverantörer
⦁ Vara behjälplig vid företagsevenemang och möten
⦁ Hjälpa medarbetare med diverse administrativa uppgifter

Vem är du?

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och är serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Meriterande B-körkort

Varmt välkommen med din ansökan

Välkommen med din ansökan, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

För frågor om tjänsten välkomnar vi dig att kontakta Tina Leijon, tina.leijon@roadrental.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Road Rental Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 7 mars 2024

Postadress

Myrmalmsvägen 6
ÖREBRO, 70383

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024