Receptionist vid behov- student

Receptionist vid behov- student

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi receptionist för kommande uppdrag. Är du service-minded och brinner för kundservice? Är du student eller har annan huvudsaklig sysselsättning och vill kombinera det med ett jobb i reception?  Läs vidare.

Om tjänsten
Tjänsten som Receptionist innebär att täcka upp vid frånvaro, arbetstoppar eller andra situationer ute hos våra kunder. Våra kundföretag finns belägna runt om i Halland, främst Halmstad och Varberg och är såväl stora bolag som mindre företag och verksamma inom olika branscher.

Vanliga arbetsuppgifter innefattar:

• Att vara kundföretagets ansikte utåt, visa besökare tillrätta och svara på frågor om företaget
• Post och mailhantering
• Kontorsadministration
• Boka möteslokaler
• Svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens. Arbetstiderna är vanligtvis vardagar mellan kl. 07.00-17.00. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har möjlighet att arbeta större delen av sommaren, samt kunna arbeta runt högtider (ej röda dagar)

Är du student eller har annan huvudsaklig sysselsättning? Många uppdrag vi får in är på deltid vilket passar perfekt att kombinera med studier eller annat arbete.

Om dig
Vi söker en social och driven person som inte räds för att knyta nya kontakter utan istället brinner för servicerollen. Din roll är värdefull för att verksamhetens dagliga arbete ska flyta på smidigt. Du värdesätter ett professionellt bemötande i alla kontaktytor, såväl internt som gentemot besökare. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.

Du är prestigelös, anpassningsbar och löser enkelt de uppgifter som kommer till dig. Du har inga problem med att hantera många bollar i luften och kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt utan att tumma på noggrannhet och kvalitet.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom serviceinriktat arbete samt gärna inom någon form utav administrativt arbete.

Önskade kvalifikationer

• Van PC-användare
• Serviceinriktad personlighet
• Arbetar självständigt och ansvarsfullt
• Flytande engelska och svenska i både tal och skrift

Är du student eller har annan huvudsaklig sysselsättning?
Många uppdrag vi får in är på deltid vilket passar perfekt att kombinera med studier eller annat arbete.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Lisa Åberg via 0736-847663 10:00-16:00

Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
receptionist, kundtjänst, service, Adecco, Halmstad

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2024
  • Ansök senast: 17 mars 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


17 april 2024