OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Till ett uthyrningsuppdrag med omgående start (gärna måndag 3 augusti men senast onsdag 5 augusti) söker vi en receptionist till ett fastighetsbolag i Gustavsberg vars verksamhet består i att äga och förvalta hyresbostäder. Uppdraget kommer troligtvis att pågå mellan 1 månad till 6 månader, men kan bli både kortare eller längre. Arbetstider de två första veckorna är måndag - onsdag 8.00 - 16.00, torsdag 8.00 - 18.00 och fredag 8.00 - 13.00. Efter de två första veckorna är arbetstiden måndag - onsdag 8.00 - 17.00, torsdag 8.00 - 19.00 och fredag 8.00 - 13.00. Timlön. Arbetsuppgifter Svara på inkommande samtal i växeln, koppla samtal, ta emot och hantera felanmälningar från hyresgäster, nyckelutlämning, viss hyresadministration samt andra sedvanliga uppgifter som förekommer i en reception. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet som receptionist. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du är serviceinriktad och glad och att du tycker att det är roligt att arbeta i en reception. Tjänsten kräver mycket god datavana och att du skriver snabbt på ett tangentbord. Telefonengelska. Välkommen med din ansökan! Var vänlig uppge när du har möjlighet att börja i din ansökan. Observera! Vi kommer bara att behandla ansökningar som innehåller information om möjligt startdatum. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på frågor i samband med denna annonsering. Välkommen!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?