Receptionist/administratör OC

Arbetsbeskrivning

OmsorgsCompagniet hjälper äldre och personer med funktionshinder i deras hem. Vi har funnits i 7 år och har i dagsläget cirka 270 anställda. Huvudkontoret finns i Kärrtorp, nära Globen. Vi söker nu en receptionist/administratör som är ett ess på att ge god service, som gillar att ha mycket kontakt med kunder, samarbetspartners och personal. Din uppgift är att ansvara för receptionen. Du kommer att ta emot telefonsamtal, besökare, ha administrativa arbetsuppgifter, lättare ekonomiska uppgifter t.ex. viss fakturering och kontering, ansvara för trivsel och ordning på kontoret, köket, beställa kontorsmaterial och fungera som en allt-i-allo på kontoret. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Även goda kunskaper i word och excel är något som behövs. Du är van att arbeta självständigt, tar egna initiativ, är noggrann, kan bjuda på dig själv och ett varmt leende och har blick för vad som behöver göras. Tålamod är en egenskap du bör ha. Du har ett engagemang, har lätt för att lära och vill lära dig nya saker, du har lätt för att möta andra människor och tycker om att samarbeta med andra. Du måste inte ha utbildning eller lång erfarenhet inom området, det viktigaste är att du är rätt person! Tillsättning av tjänsten sker snarast. Arbetstiden är 40 timmar/vecka och är måndag - fredag, kl. 08.00 - 16.30. Ange löneanspråk i din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Malin D Novakovic
086495900
Regionchef Birgitta Ekegren
08-6495900 0708_473925
Regionchef Birgitta Ekegren
08-6495900 0708-473925
VD Malin D Novakovic
086495900
Samordnare Mats Burman
086495900
samordnare Linnea abrahamsson
086495900
samordnare Tina Casperson
086495900
Regionchef Birgitta Ekegren
0708473925
Regionchef Birgitta Ekegren
086495900
Bitr Verksamhetschef Camilla Williamsson
086495900

Sammanfattning

Besöksadress

Edövägen 2
Saltsjö-Boo

Postadress

Edövägen 2
Saltsjö-Boo, 13230

Liknande jobb


3 juni 2024

3 juni 2024