Receptionist/administratör/logistik assistent

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till Far. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi söker efter en duktig administratör på heltid för rekrytering till en av våra kunder. Företaget ligger på Skeppsbron i centrala Stockholm. Arbetstid måndag - fredag kl 8.00 - 17.00. Tillträde omgående. Arbetsuppgifter Arbetet är mycket varierande och innehåller bl a följande uppgifter: Reception, posthantering, hålla snyggt i kök Scanna, arkivera Orderhantering Licenshantering Ansvara för skeppningar Kostnadseffektivisering /nya transportlösningar Statistiska sammanställningar Problemlösning i samband med leveranser Lagertransaktioner, lagerkontroll Inköp av hårddiskar, printrar, grafikkort kontorsmaterial mm Rapportering till Statistiska centralbyrån Kvalifikationer Flytande engelska i tal och skrift. God datavana. Noggrann, flexibel och initiativrik. Erfarenhet av logistik och transporter är meriterande. Viktigt i samband med din ansökan: berätta när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb. Berätta också om dina kunskaper i engelska. Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ServeOffice AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 december 2010
  • Ansök senast: 14 januari 2011

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024