Receptionist/assistent

Receptionist/assistent

Arbetsbeskrivning

Receptionist/Assistent
Din roll kommer att vara som receptionist/assistent men avdelningen du arbetar i är uppbyggd för att kunna avlasta varandra vid toppar och dalar så du får inte vara rädd för att ta i lite extra och gå utanför din trygghetszon.
För att trivas i rollen bör du ha lätt för att få kontakt med andra människor och vara social och serviceinriktad. Vidare är du självständig, flexibel och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och prioritera vad som är viktigast. Du drivs av att hjälpa människor, du är noggrann och tycker om ordning och reda. Du är bekväm med att arbeta i officepaketet och med växeltelefon.
Här varierar arbetstempot från stundtals högt till lugnare under vissa tider på dagen, därför förutsätter vi att du kan växla mellan detta och organisera samt prioritera din tid utifrån detta och är stresstålig. Vidare ser vi att du har en god förståelse kring vikten av att skapa goda relationer med både externa besökare och dina kollegor på kontoret och har god samarbetsförmåga. Du är driven och bidrar gärna med att utveckla vår reception. Viktigaste egenskapen är att du är prestigelös som person då arbetet stundtals kräver att man rycker in och hjälper till där det behövs.
Du ska ha fullständig gymnasial utbildning och behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Som person bör du vara ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Telefonvana är meriterande men inget krav. Du ska trivas med att ha ordning och reda omkring dig.
DAGLIGA ARBETSUPPGIFTER:
Ansvar för växeltelefon och telefonsvarare, koppla samtal till rätt person och svara på diverse frågor
Ta hand om ingående och utgående post
Se över konferensrummen
Se över kök och allmänutrymmen samt ansvara för kaffemaskinen
Inhandling av kontorsmaterial och dagligvaror
Ta emot och välkomna kunder och besökare
Vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter
Samordna och förbereda externa och interna möten
Hämta och lämna kunder och leverantörer vid ankomst av flyg eller tåg

Tjänsten är ett graviditetsvikariat på 50 % och kommer tillsättas 10:e oktober. Märk ansökan med Receptionist.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Act Logimark Sverige AB Malmö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Topplocksgatan 3
Malmö

Postadress

Topplocksgatan 3
Malmö, 21241

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024