OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker en Receptionist/ekonomiassistent till vår kund som är i pneumatikbranschen. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med vanligt förekommande uppgifter i reception/växel. Där ingår att sköta telefonväxeln och ta emot besökare. I arbetet ingår även posthantering och att fungera som värd/värdinna då företaget anordnar utbildningar och konferenser. I rollen som ekonomiassistent kommer du att sköta in- och utbetalningar, kontering och avstämningar. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gymnasieutbildning med ekonomisk/administrativ inriktning eller motsvarande. Du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Du ska också vara representativ och självständig. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper, främst i Microsoft Office. Kunskaper i SAP är en merit.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200