OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ?ja just det ?hjälp på jobbet.Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.Vi ses!Vi letar efter dig som vill arbeta i en kombinerad service/ekonomiroll hos vår kund.Dina arbetsuppgifter kommer till 50% att bestå av klassiskt receptionistarbete såsom att ta emot kunder, svara telefon, hålla fint i lokalerna, boka resor och beställa material.Resten av tiden kommer du avlasta ekonomiavdelningen med diverse ekonomiadministration som t ex fakturering och kvittohantering.Du är en positiv, drivande och mycket serviceinriktad person med god känsla för administration och siffror.Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är mycket meriterande!Då kundkontakter är dagligt förekommande vill vi att du har kan kommunicera väl, muntligt och skriftligt, både på svenska och engelska.Tjänsten är en direkt rekrytering över till kund.Urval och intervjuer kommer att ske löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång.