Receptionist/ekonomiassistent till GNT Sweden

Arbetsbeskrivning

Also-ägda GNT-gruppen är nordens största distributör av IT och IT-relaterade produkter.Vi fokuserar på de ledande leverantörerna på marknaden med målet att kunna erbjuda våra kunder marknadens bästa tillgänglighet och produktkompetens.Vårt produktsortiment har en imponerande bredd med allt från de största PC-märkena till marknadens bredaste sortiment av komponenter, skrivare, monitorer med mera.Vi har ett välutvecklat och beprövat affärs- och logistiksystem med ett stort modernt lager i Upplands Väsby, men också ett helautomatiserat centrallager i Finland.Läs gärna mer om oss på www.gnt.se.Till ett uthyrningsuppdrag med omgående start (senast efter midsommar) och fram till sommaren 2009 söker vi en serviceinriktad person med goda kunskaper inom kundreskontra.Tjänsten är fördelad 50/50 mellan reception och ekonomiarbete. Ditt uppdrag Reception/administration .svara på inkommande samtal i växeln, koppla samtal och hantera meddelanden .ta emot och registrera besökare .posthantering, bud och fax .beställa kontorsmateriel samt sköta kontorsförråd .ansvara för att receptionen, entren samt konferensrummen ser representativa ut .ta hand om köken samt sköta inköp till dessa .kontinuerligt upprätthålla en aktuell telefonlista .beställa mat till luncher och möten, beställa blommor och frukt .beställa resor, hotell, taxi m.m .sköta kontakten med hyresvärdens fastighetsservice Ekonomi .hjälpa ekonomiavdelningen med arbetsuppgifter så som arbete med kundreskontra, matchning av betalningar, leverantörsreskontra och avtalsdatabas .semester back up på ekonomiavdelningen. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet som receptionist och ekonomiassistent.Det är ett krav att du kan arbeta självständigt med kundreskontra och gärna även med leverantörsreskontra.För att lyckas i arbetet på GNT är det viktigt att du är positiv drivande, energisk, flexibel, noggrann samt prestigelös.Tjänsten kräver god datavana samt goda kunskaper i engelska. Välkommen med din ansökan!I denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice.serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR.serveOffice etablerades 1991 och är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen.Urval sker fortlöpande.Vänligen uppge i din ansökan när du har möjlighet att börja på ett nytt arbete.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice ab
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 maj 2008
  • Ansök senast: 8 juni 2008

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024