Receptionist/ekonomiassistent till norrort

Arbetsbeskrivning

Annonstext:

Just nu söker vi för kunds räkning en receptionist/ekonomiassistent. Detta är ett konsultuppdrag med start i mitten av augusti och pågår i sex månader med möjlighet till fast anställning därefter.



Ditt uppdrag

Är du en engagerad, noggrann och serviceminded receptionist som har tidigare erfarenhet av faktureringsarbete? Du är du rätt person för denna tjänst!

Vi söker nu en receptionist/ekonomiassistent till vår kund inom byggbranschen som har kontor i Solna. I rollen som receptionist/ekonomiassistent kommer du att tillhöra en ekonomiavdelning med ca 7 personer samt arbeta nära en annan receptionist på företaget. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är:

- Ge bra service både internt och externt
- Ta emot besökare samt hantera inkommande samtal via företagets växel
- Posthantering
- Vara behjälplig vid rese- och hotellbokningar samt konferensbokningar
- Se till att företagets gemensamma utrymmen underhålls
- Ha kontakt med leverantörer
- Vara behjälplig med administrativa uppgifter samt kontorsrelaterade uppgifter vid behov
- Kundfakturering
- Leverantörfakturering
- Hantera Eurocard- fakturering

Du kommer att arbeta i affärssystemet Agresso samt i hela Officepaketet. Du kommer att rapportera till företagets ekonomichef.

Din bakgrund

Vi söker dig som har några års erfarenhet från ett serviceyrke, gärna som receptionist. Du har dessutom erfarenhet av administrativt arbete och fakturering. Du har goda kunskaper i hela Officepaketet och talar flytande svenska.

Som person är du glad och positiv. Du är också noggrann, effektiv och stresstålig. Framförallt är du också serviceminded och prestigelös i ditt arbete.

Konsultrollen hos Wise Professionals

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Camilla Lundberg på camilla.lundberg@wise.se eller konsultchef Charlotte Österlind på charlotte.osterlind@wise.se.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder rekryteringslösningar – tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och du hittar oss idag i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Sjögren

Anna Colton

Martina Träen

Linnea Nordström

Alexandra Schröder

Sofia Boström

Kajsa Anäng

Barbara Lidholt

Camilla Lundberg

Annika Stålhandske Holm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Konsultlön Friskvård
  • Konsultuppdrag Konsultuppdrag
  • Publicerat: 1 juli 2015

Besöksadress

Box 22109 10422 Stockholm
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010