Receptionister assistenter - semestervikarier

Arbetsbeskrivning

Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag. Vi söker extrapersonal som kan rycka in när vår egen personal har semester i sommar. Behovet är främst inom reception men även som assistent/sekreterare. Det är viktigt att du har minst ett par års erfarenhet av att arbeta på kontor och att du behärskar MS-office. Som person är du flexibel och prestigelös samt tycker om att ge service. Uppdragen är under perioden juni - augusti med tyngdpunkt på juli. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta delar av denna period. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi tar endast emot ansökningar via e-post till nedanstående adress och med märkningen: Semestervikarier

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 7 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 20 april 2006
  • Ansök senast: 20 maj 2006

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Sommarjobba i kundtjänst!

19 april 2010

Försäljare

14 april 2010

14 april 2010

Säljare/arbetsmarknadscoach NORRKÖPING

15 april 2010