Receptionister till framtida uppdrag i Göteborg

Receptionister till framtida uppdrag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi på Adecco söker alltid de medarbetare som tar "laget före jaget" och är serviceminded, noggranna och flexibla för konsultuppdrag som receptionist hos våra kunder. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.

 

Om tjänsten
Som Receptionist hos något av våra kundföretag är det vanligt att du får arbeta med:
- Kundkontakt via disk och telefon
- Ansvar för att allt är ordning och reda
- Enklare administration
- Olika typer av beställningar och kommunikation, internt och externt 

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Våra kundföretag verkar i många olika branscher inom Göteborgsområdet och Kungsbacka med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag med löpande urval. 

Om dig
Vi söker dig som vill erbjuda service i världsklass. Att erbjuda service är något som står dig varmt om hjärtat och du gillar när det är rent och snyggt omkring dig. Du är positiv, självgående och gillar att få saker gjorda.

I ditt arbetsätt är du flexibel och prestigelös och tycker det är roligt att ha en varierande arbetsvecka vilket kan präglas av att den ena dagen inte är den andra lik. Du förstår vikten av att vara en god ambassadör och representant för företaget.. Är du också en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll så kommer du att trivas i den här tjänsten!

Viktigt för tjänsten är:

- Erfarenhet av servicebranschen
- Hanterar svenska och engelska språket obehindrat
- Goda datorkunskaper och vana vid att arbeta med MS Office
- Utbildning inom administration, reception eller likvärdigt är högt meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Rahell Rada via mail rahell.rada@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Reception, Service, Göteborg, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Dokumentatör elnät

21 maj 2024

17 maj 2024

Planerare till Möllebackshemmet

Planerare till Möllebackshemmet

21 maj 2024