OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en av världens ledande biluthyrare som har verksamhet i hela Norge. På uppdrag av kunden söker vi nu 3 personer till deras reception/front desk i Gardemoen. 2 personer söker vi till heltid och 1 person på deltid ca 20 % Du kommer att arbeta på en stor flygplats med mycket folk i rörelse. Vår kund kan erbjuda en god social arbetsmiljö där god service ligger i fokus! Dina arbetsuppgifter innefattar att: -Hyra ut bilar. Beställningarna tas emot på telefon, mal och från personer som kommer direkt till receptionen. -Hantera fakturor , (skicka fakturor, attestera, samordna fakturorna). -Besvara kundernas frågor. -Sammanställa månadsavslut där man går igenom fakturor och utförda uppdrag under månaden. -Följa upp kunder och skador på bilarna. -Hantera incheckning/utcheckning av bilar. -Sälja in konceptet till nya kunder som kommer in. Dina arbetstider kan variera, både dagspass och kvällspass kan förekomma. För heltidstjänsterna kommer man att arbeta ca var tredje helg. För deltidstjänsten arbetar man endast helg. Lön 130 Nok/h. Vi tror att du har tidigare erfarenheter inom ett serviceyrke, gärna ifrån reception. Extra meriterande är givetvis om du har erfarenhet av biluthyrning sedan tidigare. Som person är du ansvarsfull och noggrann och van att arbeta självständigt. I och med att du kommer att nysälja till vissa kunder som kommer fram så bör du heller inte vara helt främmande för att sälja och deala med kunder. Vidare har du en trevlig framtoning och är som person glad och positiv. Dina språkkunskaper i engelska är mycket goda både muntligt och skriftligt och du behärskar Officepaketet väl. Är du intresserad av denna tjänst? Skicka då in din ansökan redan idag och berätta varför just du passar för tjänsten. Vi kallar löpande till intervju. Uppdragets preliminära tidramar: Uppdraget börjar 2009-11-02 och slutar 2010-04-30