Receptionist/Kursadministratör

Receptionist/Kursadministratör

Arbetsbeskrivning

Älskar du service och administration? Vill du bidra till tillväxt i ett framgångsrikt bolag med entreprenörsanda och hög kvalitet? Har du förmågan att ge bästa möjliga service och få människor omkring dig att känna sig sedda och välkomna? Är lärande, ledarskap och kommunikationsträning ämnen som du brinner för? Då har vi ett spännande jobb till dig. Vi söker nu en Receptionist/Kursadministratör som vill vara med på vår resa.
Advantum Kompetens är ett företag med fokus på att utveckla och genomföra utbildningar inom ledarskap, medarbetarskap, HR, kommunikation och pedagogik. Vi är i stark tillväxt och hoppas att du kan stärka upp vårt team så snart som möjligt. Vi finns i trevliga lokaler med egen kursgård i centrala Stockholm. Här har vi vårt kontor och även lokaler för utbildningsverksamhet, både fysiskt och online.
Om jobbet
Nu behöver vi stärka upp vårt team med en ny kollega. I denna roll kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisation och våra besökare. Du sköter hela processen från kursförberedelse i våra lokaler till utvärdering efter kursens slut. En stor del är även att hjälpa våra kursledare som också livesänder härifrån och behöver support. Din roll är att ta emot, ställa fram kaffe och förtäring, boka luncher och lösa problem med teknik och vara spindeln i nätet där våra kursdeltagare och konsulter finns. Du kommer även att ingå i vårt projektteam och sammanställa kursutvärderingar och administrera deltagare när det inte är folk i centrat. Med andra ord ett spännande och mångfacetterat arbete med många utvecklingsmöjligheter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
· Ta emot kursdeltagare
· Beställning av förtäring och material
· Kursadministration
· Avstämningar med vårt adminteam
· Lokalvård och uppstyrning av våra kurslokaler och reception


Vem är du?
Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor. Vidare motiveras du av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta till dig ny information samt ta egna initiativ.
Du behöver kunna planera och prioritera din dag och se hur du bäst lägger upp ditt arbete för att allt ska fungera. Det är ett arbete med många detaljer och du behöver ha en mycket hög administrativ förmåga. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är önskvärt. Du behöver vara flytande i tal och skrift på svenska och behärska engelska bra då vi även har engelska kursdeltagare och kunder.
Är det dig vi söker är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till maria.hogberg@advantumkompetens.se senast den 3 juni och beskriv vad du ser som intressant i den här tjänsten och varför. Vi går igenom ansökningarna löpande och beräknat tillträde är mitten av augusti . Tjänsten är på 70-100 % (kan diskuteras) och efter provanställning en fast anställning
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultansvarig Linda Bergström
08-410 40 650
Säljchef Alice Orbelin
07090618737
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299447

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADVANTUM KOMPETENS AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Karlavägen 108
STOCKHOLM

Postadress

Karlavägen 108
STOCKHOLM, 11526

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024