OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kommunledningskontoret söker medarbetare i receptionen på kommunkontoret i Mörbylånga under ordinarie befattningshavares föräldraledighet. Dina arbetsuppgifter blir bland annat: Kommunens telefonväxel Ansvar för telefonförråd Beställning av telefoner och tillbehör Posthantering in- och utgående Bokning av bilar och sammanträdesrum Utlämning av nycklar till bilarna samt nyckelbrickor till kommunkontoret Hålla samtliga telefonkataloger uppdaterade Vara behjälplig för diverse lätta administrativa arbetsuppgifter Receptionen ska fungera som ett enkelt medborgarkontor. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har lätt för att möta andra människor och lätt för att samarbeta. Datorvana. Lön enligt avtal (individuell lönesättning) Tillträde snarast, dock senast 2010-06-01.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?