Receptionsanvarig

Arbetsbeskrivning

First class business and conference hotel. Rooms are spacious. Restaurant and intimate bar on property. Quality Hotel Winn Göteborg, söker ett serviceproffs till vår reception. Du sätter alltid våra gäster i fokus, och du gör det med energi, mod och begeistring. Vi söker dig som vågar synas, vågar fråga och tar egna initiativ. Du är, förutom glad och har humor, professionell och personlig i ditt möte med gäster och kolleger. Din primära arbetsuppgift är att tillsammans med ditt team skapa en bättre vardag för våra gäster så att de önskar att besöka oss igen och igen. Du skall vara serviceinriktad, lyhörd, stresstålig, se utmaningar framför problem, självgående, flexibel,[anvarsfull och ansvarstagande. Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter i en hotellreception som in- och utcheckning, bokning, fakturering, klagomålshantering, kundvård. merförsäljning, lönesammanställning, schema, mål och resultat för avdelningen, samt ansvara för den dagliga driften i receptionen. Vi vill att du har tidigare erfarenhet av hotellreception och har kunskap inom något hotellsystem. Kunskap i Cenium är ett plu Vi erbjuder Dig ett spännande, och varierande arbete med trevliga kollegor. Känner du att du är den vi söker, är du hjärtligt välkommen med din ansökan Lön Enligt överenskommelse Ansökan Sänd din ansökan via länken nedan

Kontaktpersoner på detta företaget

Front office manager Anna Suzuki
031-750 19 00
Housekeepingchef Maria Persson
031-7501900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quality Hotel Winn
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 1 november 2010
  • Ansök senast: 10 november 2010

Besöksadress

Gamla Tingstadsgatan 1
None

Postadress

Box 8764
GÖTEBORG, 40276

Liknande jobb


Receptionsansvarig

Receptionsansvarig

30 mars 2022

27 april 2010

Receptionschef

20 juli 2010

24 november 2010