Redovisnings- Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Ageratec är ett internationellt miljöteknikföretag som säljer, tillverkar och installerar biodieselanläggningar till små och medelstora producenter av Biodiesel. Företaget har 32 medarbetare med huvudkontor och tillverkning i Norrköping och representation i 18 länder. Ageratec är ett fristående bolag inom Alfa Laval koncernen. Arbetsuppgifter Ageratec expanderar och behöver förstärka sin ekonomiavdelning med en ekonomiassistent. Vi söker därför någon som vill anta utmaningen och vill växa med oss. Du kommer främst att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, fakturering, in- och utbetalningar, posthantering, moms, avstämningar av balanskonton, löpande redovisning och projektredovisning. Vid månadsbokslut har vi en hel del att rapportera till vår huvudägare Alfa Laval. I tjänsten ingår övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning och eventuellt kommer löneadministration för våra anställda att bli en av dina arbetsuppgifter. Utbildning - erfarenhet Vi vill att du är nyutexaminerad civilekonom, alternativt gymnasieekonom med några års erfarenhet. Du bör behärska engelska, då vi har daglig kontakt med andra länder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AGERATEC AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 mars 2009
  • Ansök senast: 12 april 2009

Liknande jobb


24 augusti 2010

Redovisningsekonom

23 mars 2010

Erfaren redovisningsekonom

11 mars 2010