Redovisnings- Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Ageratec är ett internationellt miljöteknikföretag som säljer, tillverkar och installerar biodieselanläggningar till små och medelstora producenter av Biodiesel. Företaget har 27 medarbetare med huvudkontor och tillverkning i Norrköping. Ageratec är ett fristående bolag inom Alfa Laval koncernen. Arbetsuppgifter Då vår ekonom kommer att vara föräldraledig i 1,5 år så behöver vi till vår ekonomiavdelning en vikarierande självgående ekonomiassistent. Du kommer främst att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, fakturering, in- och utbetalningar, posthantering, moms, avstämningar av balanskonton, löpande redovisning och projektredovisning. Vid månadsbokslut har vi en hel del att rapportera till vår huvudägare Alfa Laval. I tjänsten ingår övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning och eventuellt kommer löneadministration för våra anställda att bli en av dina arbetsuppgifter. Utbildning - erfarenhet Vi vill att du är relativt nyutexaminerad civilekonom med erfarenhet av att ha jobbat på ekonomiavdelning, alternativt gymnasieekonom med några års erfarenhet. Du bör behärska engelska, då vi har daglig kontakt med andra länder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AGERATEC AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 mars 2010
  • Ansök senast: 7 april 2010

Liknande jobb


Kiwa söker en Redovisningsassistent

Kiwa söker en Redovisningsassistent

14 maj 2024

10 maj 2024

snabb hjälp

snabb hjälp

3 maj 2024