Redovisningsassistent

Arbetsbeskrivning

Office Partner är ett relativt litet företag inom bemanning och rekryteringsbranschen. Sedan starten 1986 har vi med handplockad personal haft ett personligt samarbete med flera stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Inkasso, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu en Redovisningsassistent för ett uppdrag/rekrytering till ett expansivt kommunikationsföretag i City. Arbetsuppgifter: Leverantörsreskontra. Registrering av fakturor, krav och påminnelsehantering, avstämningar, analyser, underhåll av register. Kvalifikationer: Minst gymnasieekonom med 2-3 års erfarenhet av redovisningsarbete. Goda kunskaper i MS Office. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal samt skrift. Ett plus om du har kunskaper i finanssystemet Marathon. Personliga egenskaper: Du är självgående, strukturerad och noggrann. Stresstålig och flexibel. Självklart är du mycket serviceminded. Tjänsten är tillsvidare och skall tillsättas snarast möjligt! Bifoga löneanspråk med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 maj 2006
  • Ansök senast: 10 juni 2006

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006