Redovisningsassistent

Arbetsbeskrivning

Delehag Partner AB erbjuder sedan starten -02, tjänster inom Ekonomi, Administration och Personal.Vi utför våra tjänster i egna lokaler och/eller på plats hos kund.Våra kunder finns representerade inom många olika branscher.Vi söker nu en redovisningsassistent för ett längre uppdrag ute hos en av våra kunder.Arbetet innebär löpande bokföring, kontering, kassaavstämningar, leverantör- och kundreskontra, betalningspåminnelser, moms- och skattedeklarationer m.m. Du kommer att arbeta både i Ekonomisystemet Navision och Visma SPCS. Vi vill att du skall ha minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium samt ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du måste vara strukturerad, noggrann, ha lätt för att överblicka och se helheten.Du skall dessutom ha lätt för att lära, både kunna arbeta självständigt och ihop med andra.Viktigt är att du har goda datakunskaper i MS Office.Tjänsten skall tillsättas snarast möjligt.OBS!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DELEHAG PARTNER AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 februari 2006
  • Ansök senast: 14 mars 2006

Liknande jobb


Gymnasielärare, Sv

2 augusti 2006

Personlig assistent

2 augusti 2006

Personlig assistent, "Killasse"

2 augusti 2006

Ekonomer

10 augusti 2006