Redovisningsassistent

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en kvalificerad redovisningsassistent för bemanning i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Kontering av leverantörsfakturor samt registrering i affärssystem. Registrering av inbetalningar via listor från factoringbolag. Löpande bokföring av verifikat.Reseräkningar,räntor etc... Avstämmning av balanskonton. Kvalifikationer: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och har eller arbetar i SAP samt behärskar officepaketet väl. Personliga egenskaper: Du ska vara noggrann, positiv och ha lätt för att samarbeta. Bifoga ditt löneanspråk med ansökan! Vi går igenom ansökningar löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 juni 2008
  • Ansök senast: 4 juli 2008

Liknande jobb


20 augusti 2010

24 augusti 2010

Redovisningsekonom

23 augusti 2010

Redovisningsekonom

20 augusti 2010