OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning: Vi söker för uthyrning till vår kund i centrala Stockholm en projektadministratör med vana att arbeta med redovisning. Kunden som är ett IT-bolag med den främsta verksamheten externt hos sina kunder, är nu inne i en expansiv fas och behöver förstärka upp sin organisation. Du kommer att jobba inhouse med löpande redovisning i SPCS. I rollen innebär också det övergripande ansvaret för kontorets administration samt inköp och underhåll av material till administrationen. Du kommer vara den person som samordnar mellan företagsledning, säljare och projektansvariga så att den dagliga verksamheten fungerar optimalt. Det kommer ligga på ditt ansvar att hantera tidrapporter, boka konferenser samt resor och rum. Om du visar framfötterna och blir den ovärderliga resurs vår kund hoppas på, så kommer du erbjudas en anställning på plats hos dem efter den inledande perioden som inhyrd. Kvalifikationer: Du är en van administratör som har lätt att kommunicera med medarbetare, kunder och överordnade. För att klara av tjänsten har du några års erfarenhet av redovisning, som exempelvis ekonomiassistent/redovisningsassistent på en mindre ekonomiavdelning. Det är viktigt att du har lätt för att ta egna initiativ, fatta beslut och hålla en deadline även vid högt tempo. Du uttrycker dig flytande på såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Du är noggrann, snabb och socialt mycket kompetent. Det är meriterande om du administrerat projekt i ett mindre bolag tidigare. Övrig information: Urval sker löpande.